Nakon provedenog terenskog nadzora projekta Pomoć “nevidljivim” građanima i sastanka stručnog tima na kojemu su analizirani rezultati provedene ankete 38 korisnika uključenih u projekt o kvaliteti pruženih usluga, u Višnjici je održan sastanak stručnog tima i zaposlenika. U razgovoru sa svakom pomoćnicom u kući pojedinačno, analizirane su potrebe korisnika i specifičnosti pojedinih sredina u kojima pomoćnice rade. Njihov je rad, sukladno izjavama korisnika, pohvaljen i istaknuto je kako nisu uočene nepravilnosti te dogovoreno da se u pojedinim slučajevima, temeljem zamolbi korisnika, za njih obave neki dodatni, uglavnom administrativni poslovi te izvide mogućnosti ostvarivanja određenih socijalnih prava. Nakon pojedinačnog, u zajedničkom je razgovoru s pomoćnicama u kući dogovoren plan aktivnosti vezanih uz prijevoz pojedinih korisnika na specijalističke preglede ili u rješavanju administrativnih poslova. U razgovoru s djelatnicima zaposlenim na vanjskim radovima dogovoren je detaljni plan i raspored radova prema potrebama korisnika koji se uglavnom najviše odnosi na košnju trave i ličenje prostorija kao i na manje popravke u kući kako bi se manjom reorganizacijom poslova postigla njihova još bolja učinkovitost i iskoristili predstojeći ljetni mjeseci za te radove.